Fiets zegening - Reisverslag uit Keldonk, Nederland van Toerclub Keldonk - WaarBenJij.nu Fiets zegening - Reisverslag uit Keldonk, Nederland van Toerclub Keldonk - WaarBenJij.nu

Fiets zegening

Door: paduakeldonk

Blijf op de hoogte en volg Toerclub

15 Mei 2012 | Nederland, Keldonk

Dinsdag 15 mei zijn na afloop van de Noveen, ter voorbereiding op het feest van de Keldonkse parochieheilige Antonius van Padua, de fietsers hun fietsen, begeleiders en volgauto gezegend door Pastor Snijders. Ook werd de Antoniuskaars, die speciaal voor deze gelegenheid gemaakt is, gezegend. De negen renners laten de kaars in Padua (Italië )in de Basiliek ook zegenen en brengen hem daarna mee terug naar Keldonk. Met dit gebaar zegenen zij de Keldonk 100 feesten.

Na afloop zijn nog groepsfoto´s gemaakt bij sponsor Vakgarage Albert vd Linden.

Donderdag 31 mei om 19.30 uur wordt op het plein in Keldonk de volgbus geladen waarna de begeleiders Harry vd Biggelaar en Tony Vebruggen de bus met fietsen en koffers naar Padua zullen rijden.

Zaterdag 2 juni om 15.00 uur vertrekken de renners vanaf het plein in Keldonk richting Charleroi vanwaar ze naar Padua zullen vliegen.

Zondag 3 juni worden we ontvangen in de Basiliek van Padua waar de kaars nogmaals wordt gezegend.

Dinsdag 4 juni starten we met de tocht van 1491 km richting Keldonk waar we op vrijdag 15 juni zullen aankomen tijden de recpetie ter gelegenheid van 100 jaar Keldonk.

• 16 Mei 2012 - 05:59

Johnny:

Manne, nu kan het echt niet meer mis gaan en wordt de finish "makkelijk" gehaald.

Gr, Johnny

• 16 Mei 2012 - 08:03

Tonny-Joke Kanters:

Ja mannen als het aan de zegening ligt dan komt deze overtocht helemaal goed.Water was er in ieder geval genoeg!!!!
    Heel veel suc6 voor jullie allen.
    groetjes wij

• 28 Mei 2012 - 21:00

Ed Verwijst:

Veel succes mannen, en bovenal veel plezier. Laat jullie benen maar spreken!!

• 29 Mei 2012 - 12:31

Lambèr Merks, Boekel:

Dit wordt een onvergetelijke ervaring voor jullie.
    Wij van wtc Boekel fietsten vorig jaar van Rome naar Boekel, helaas werden onze fietsen in Rome allemaal weggehaald, dus let op.
    Veel succes.

• 01 Juni 2012 - 14:19

Premeco:

Alle fietsers succes gewenst van premeco, tilburg...

• 01 Juni 2012 - 18:19

Annie:

Nog een nachtje slapen en dan is het zover :) Mannen heel veel plezier met z`n allen. Hopelijk zijn de weergoden jullie goed gezind en kunnen jullie genieten van de prachtige tocht. Aan de voorbereidingen zal het niet liggen!!

Goeie reis en tot over 14 dagen.

Groetjes Annie

• 03 Juni 2012 - 07:44

José:

Het grote avontuur is eindelijk begonnen!
    Na een lange voorbereiding kunnen jullie nu aan het echte werk gaan beginnen.
    Ik wens jullie een prachtige tocht toe en heel veel succes.

gr. José.

• 03 Juni 2012 - 08:56

Jolanda :

Hoi Paduafietsers,
    Hopelijk hebben beter fietsweer, hier is het regen, regen, regen...
    Eindelijk kunnen we nu aftellen, goede reis en heel veel plezier!!

Groetjes Jolanda.

• 03 Juni 2012 - 09:54

Joke:

Hoi Allemaal,
    eindelijk is het zover, jullie zijn in Padua, geniet van alles wat je ziet en tegenkomt,heel veel succes.
    Groet Joke

• 03 Juni 2012 - 10:46

Annemie Krol:

paduafietsers,
    veel fietsplezier en geniet ervan

• 03 Juni 2012 - 10:50

Sanne Meike En Fenne:

beste ome Peter,
    kom op kom op, je kunt het !!!!!!
    allemaal veel fiets plezier en geniet ervan.
    groetjes vanuit het regenachtige koude Nistelrode

• 03 Juni 2012 - 14:56

Willie Van Asseldok:

Ha die mannen

Bij deze wens ik jullie veel succes met jullie onderneming lijkt mij super leuke onderneming, en hou het vooral gezellig met op tijd een pintje.

Toerclub

Ter gelegenheid van het 100 jarig bestaan van de Keldonk gaat de Keldonks tourclub van Padua(Italie) naar Keldonk fietsen. 1491 km in 11 dagen, de start zal plaats vinden in Padua op dinsdag 5 juni 2012 en op vrijdag 15 juni is de aankomst in Keldonk. De fietsers Hans Bekkers,Ben van den Bogaard, Jos Kuijpers, Peter Kuijpers, Ko van Loon, Jorg Peepers, Piet van den Tillaer, Tiny Vervoort, Ton van Zutphen worden bijgestaan door de begeleiders Harry van den Biggelaar en Tony Verbruggen.

Actief sinds 24 Dec. 2011