Trainings weekend Duitse Eifel - Reisverslag uit Simmerath, Duitsland van Toerclub Keldonk - WaarBenJij.nu Trainings weekend Duitse Eifel - Reisverslag uit Simmerath, Duitsland van Toerclub Keldonk - WaarBenJij.nu

Trainings weekend Duitse Eifel

Door: paduakeldonk

Blijf op de hoogte en volg Toerclub

23 April 2012 | Duitsland, Simmerath

Ter gelegenheid van het 100 jarig bestaan van Keldonk gaan we met negen leden van de Keldonkse tourclub van Padua naar Keldonk fietsen. In elf dagen zal er 1491 kilometers worden afgelegd. We worden tijdens deze tocht bijgestaan door onze begeleiders Harry vd Biggelaar en Tony Verbruggen met de door Vakgarage Albert vd Linden ter beschikking gestelde bus. De start zal plaats vinden in Padua op dinsdag 5 juni 2012 en op vrijdag 15 juni is de aankomst in Keldonk tijdens de receptie ter gelegenheid van 100 jaar Keldonk. Het weekend van 21 en 22 april was de “hoogte” stage in de Duitse Eifel. Twee dagen hebben we daar met onze racefietsen de heuvels beklommen om zo voldoende getraind te zijn voor deze tocht. Voor dit weekend waren al de nodige trainingskilometers afgelegd en in het weekend kwamen daar nog eens 250 kilometer met 4500 hoogtemeters bij. Naast de heuvels zijn in die twee dagen alle mogelijke elementen van de natuur voorbij gekomen zoals zon, regen, hagel, sneeuw en wind. Dus een perfecte voorbereiding die met glans werd doorstaan. Het is nu zaak de komende weken vormbehoud te tonen en dan zijn we er klaar voor.

• 23 April 2012 - 07:20

Harry:

Ton perfect omschreven.

• 23 April 2012 - 16:37

Jos:

Ton ondanks de zware inspanningen van de eifeltocht ben je savond nog supersnel met een verslag te maken .super gedaan fietsmaatje!!!

• 25 April 2012 - 11:56

Willy:

leuk verslag
    we blijven jullie volgen.

• 16 Mei 2012 - 08:01

Tonny Joke Kanters:

Ja mannen als het aan de zegening ligt dan komt deze overtocht helemaal goed.Water was er genoeg!!!
    Heel veel suc6 voor jullie allen.
    groetjes wij

• 02 Juni 2012 - 18:50

Tonny-Joke Kanters:

Vanmiddag jullie in Keldonk uitgezwaaid,en aan jullie blije gezichten te zien hebben jullie er heel veel zin in.Mag ook na zo'n lange voorbereiding.En nu hopen, dat jullie als team een geweldige fietservaring opdoen,en over 14 dagenmet veel plezier naar terug kijken

Toerclub

Ter gelegenheid van het 100 jarig bestaan van de Keldonk gaat de Keldonks tourclub van Padua(Italie) naar Keldonk fietsen. 1491 km in 11 dagen, de start zal plaats vinden in Padua op dinsdag 5 juni 2012 en op vrijdag 15 juni is de aankomst in Keldonk. De fietsers Hans Bekkers,Ben van den Bogaard, Jos Kuijpers, Peter Kuijpers, Ko van Loon, Jorg Peepers, Piet van den Tillaer, Tiny Vervoort, Ton van Zutphen worden bijgestaan door de begeleiders Harry van den Biggelaar en Tony Verbruggen.

Actief sinds 24 Dec. 2011